شعر به مناسبت ولادت با سعادت امام رضا (ع) امام هشتم شیعیان

  ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت اقا امام رضا(ع)                                                                           

                بر تمام شیعیان جهان مبارک باد

شعر جدید به مناسبت تولد امام رضا

از زمانی که به درگاه تو راهم دادند

آبرو مند شدم عزت و جاهم دادند

به مقامی که نبردند سلاطین راهی

من مسکین به خدا رفتم و راهم دادند

تا شدم معتکف کوی تو ای شمس شموس

مژده ی روشنی شام سیاهم دادند

گرمی و شور طلب کردم از اینجا چون شمع

چشمه ی اشک غم و آتش آهم دادند

خواستم با تو بگویم که خجالت زده ام

عرق شرم به عنوان گواهم دادند

در حریم تو خدا را به تو دادم سوگند

نامه ی عفو گنه بهر گناهم دادند

چه غم از تابش خورشید قیامت دارم

تا که در سایه ی مهر تو پناهم دادند

محسن نادری عضو و منشی کانون مداحان شهرستان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.