پیام تبریک از طرف نایب رئیس کانون مداحان به رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان سلسله

پیام تبریک از طرف نایب رئیس کانون مداحان  محسن نادری به

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان سلسله جناب آقای احمد امیری


ذلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ   


جناب آقای احمد امیری رئیس  پر تلاش،دلسوز و زحمت کش شورای هیئات مذهبی شهرستان سلسله


با کمال مسرت و افتخارانتخاب مجدد جنابعالی  به عنوان رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان سلسله و دبیر شورای هیئات مذهبی  استان لرستان  برای پنج دوره پیاپی  را که نماد بارزی از توانایی های ارزشمند  وتلاشهای خستگی ناپذیر جنابعالی می باشد تبریک عرض نموده.امید است در سایه الطاف الهی در پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  و هیئات مذهبی  موفق و سربلند باشید.رجای واثق دارد حضور شما در این مسئولیت به عنوان خادمی صدیق و ولایتمدار  با کوله بار گرانی از تجربه  ، نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش برای  خادمان ابا عبد الله الحسین (ع) خواهد گردید. دوام توفیقات و مزید عزت و سلامت جناب عالی را از جهاندار جان آفرین  برای شما مسالت مینمایم .


احمد امیری رئیس شورای مذهبی شهرستان سلسله      محسن نادری نایب رئیس کانون مداحان شهرستان سلسله

و دبیر شورای هیئات مذهبی استان لرستان


http://uupload.ir/files/uw1n_%D9%85%D8%AD%D8%B3%D9%86_%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87.jpg



مراسم ا نتخابات هیئت رئیسه پنجمین دوره شورای هیئات مذهبی استان لرستان



http://uupload.ir/files/pl_photo_۲۰۱۸-۰۱-۰۸_۱۸-۵۱-۵۳.jpg

http://uupload.ir/files/r19k_photo_۲۰۱۸-۰۱-۰۸_۱۸-۵۲-۱۰.jpg



محسن نادری نایب رئیس کانون مداحان شهرستان سلسله

منتظر نظرات و پیشنهادات ما هستم

09900731823


نشت رئیس شورای هیئات مذهبی و نایب رئیس کانون مداحان با ریاست محترم اداره تبلیغات اسلامی سلسله

امروز چهار شنبه مورخ 1396/10/20  جلسه ای با حضور ریاست محترم اداره تبلیغات اسلامی حجت الا سلام موسوی،کارشناس تشکلها ی مذهبی جناب اقای ستار حاتمی  ،رئیس شورای هیئات مذهبی جناب اقای احمد امیری و نایب رئیس کانون  مداحان محسن نادری  در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله برگزار گردید . این جلسه به منظور هماهنگی بین اداره تبلیغات اسلامی ،شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان  در رابطه با بحث بیمه مسئولین و اعضای هیئت امنای هیئات  مذهبی برگزار شده بود ابتدا حجت الا سلام موسوی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان خواستار پیگیری جدی و اطلاع رسانی به همه هیئات شد . موسوی در ادامه افزود که شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان در همه امور با هم همکاری داشته و انتظار میرود در انجام  این کار نیز کانون مداحان در امر اطلاع رسانی و راهنمایی بیمه شدگان کمکی شورای هیئات و اداره تبلیغات باشند . در ادامه جناب اقای احمد امیری افزود بیمه عشایری و روستایی برای مسئولین و اعضای هیئت امنای هیئات از سن 18 تا 50 سال انجام خواهد گرفت و بامراجعه به اداره تبلیغات و در دست داشتن معرفی نامه شورای هیئات مذهبی  به فرمانداری شهرستان مراجعه نمایند تا در بخش مربوطه به انجام کار خادمین ابا عبد الله الحسین (ع)رسیدگی شود  در پایان محسن  نادری نایب رئیس کانون مداحان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و پیگیری های مکرر جناب آقای احمد امیری برای بیمه خادمین سید الشهدا(ع) اعلام آمادگی همه جانبه کانون مداحان را برای انجام این کار اعلام نمود . نادری گفت که برای اطلاع رسانی مسئولین هیئات هم در فضای مجازی و هم  به صورت پیامک و حضوری اقدام خواهیم کرد تا با کمک خداوند بزرگ و همت شورای هیئات مذهبی  بخصوص جناب آقای امیری  این کار سریع انجام گیرد.

http://uupload.ir/files/pkvj_photo_۲۰۱۸-۰۱-۱۰_۱۹-۱۲-۰۴.jpg
http://uupload.ir/files/e3xq_photo_۲۰۱۸-۰۱-۱۰_۱۹-۱۲-۰۳.jpg

محسن نادری نایب رئیس کانون مداحان
09900731823
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستم


دیدار نایب رئیس کانون مداحان با رئیس اداره تبلیغات

دیدار نایب رئیس کانون مداحان با رئیس اداره تبلیغات اسلامی حجت الا سلام موسوی

امروز سه شنبه مورخ 1396/10/19 نایب رئیس کانون مداحان محسن نادری با ریاست محترم اداره تبلیغات اسلامی  حجت الا سلام موسوی دیدار داشتند. در این دیدار صمیمی ابتدا ریاست محترم اداره تبلیغات اسلامی درموردحضور پر شورمداحان درراهپیمایی 9 دی و راهپیمایی علیه اغتشاشگران اخیر و میثاق با ولایت  ابراز رضایت کردند و  از زحمات نایب رئیس  کانون مداحان  در زمینه اطلاع رسانی برای حضور مداحان در این راهپیمایی ها و نقش  رئیس و نایب رئیس کانون در انجام این  راهپیمایی ها تقدیر و تشکر نمودند  و در ادامه خواستار پیگیری و اهدا کارت مداحی به مداحان شدند.در ادامه نادری نایب رئیس کانون مداحان ابتدا از همکاری های همه جانبه اداره تبلیغات اسلامی بخصوص ریاست محترم حجت الا سلام موسوی با کانون مداحان  قدر دانی به عمل آورد سپس گزارش کاری از بیلان کاری کانون مداحان برای حجت الا سلام موسوی طی چند ماه اخیر ارائه نمود. در رابطه با کارت  مداحی نادری  افزود مراحل ثبت مداحان در سامانه طوبی به طور صد در صد انجام گرفته سپس کمیسیون های مربوطه طبق آیین نامه تشکیل و از تمام مداحان امتحان به عمل آمده و همه مداحان ثبت شده تعیبن سطح گردیده و طی چند روز سطح های تعین شده با سامانه تطبیق داده شده و کاملا آماده چاپ و اهدا میباشند که به کمک خداوند بزرگ و یاری اهل البیت (ع) انشاالله در هفته آینده کارت های مداحی چاپ شده و در مناسبت ویژه ای از آن رو نمایی میگردد و به مداحان اهدا خواهد شد.


http://uupload.ir/files/2r7c_dsc08032.jpg


محسن نادری نایب رئیس کانون مداحان شهرستان سلسله
09900731823
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستم

حضور پر شور مداحان و اعضای کانون مداحان همراه با رئیس و پرسنل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله در راهپیمایی میثاق با ولایت

حضور پر شور  در راهپیمایی میثاق با ولایت

حضور پر شور مداحان و اعضای کانون مداحان به همراه ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله حجت الا سلام موسوی  و پرسنل آن اداره در کنار آحاد مردم ولایت مدار و شهید پرور سلسله و مسئولین  در راهپیمایی با شکوه و دشمن شکن میثاق با ولایت در محکومیت آشوبگران و اغتشاشگران اخیر .
مردم ولایت مدار و شهید پرور سلسله یک با دیگر با حضور با شکوه خود در این مراسم با شکوه به دشمنان اسلام و انقلاب ثابت کردند که تا اخرین لحظه عمر خود پشتیبان ولایت و رهبر عزیز خود هستند و پاسدار خون شهدا و این آب خاک خواهند بود .



سیل عظیم جمعیت در مسیر راهپیمایی خیابان امام حمینی (ره)

http://uupload.ir/files/r4nr_dsc07860.jpghttp://uupload.ir/files/vy1d_dsc07861.jpg
http://uupload.ir/files/skp_dsc07864.jpg


سیل عظیم جمعیت در مسیر راهپیمایی  خیابان بروجردی


http://uupload.ir/files/bzo6_dsc07880.jpg


تجمیع با شکوه مردم در جایگاه مرکزی راهپیمایی چهار راه آموزش و پرورش



http://uupload.ir/files/vxk6_dsc07885.jpg
http://uupload.ir/files/y1cy_dsc07886.jpg
http://uupload.ir/files/cccr_dsc07902.jpg
http://uupload.ir/files/v50f_dsc07907.jpg


به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل جنایت کار توسط مداح اهل البیت احسان حسنوند



http://uupload.ir/files/r1vs_dsc07912.jpg
http://uupload.ir/files/vheo_%D9%BE%D8%B1%DA%86%D9%85.jpg


((محسن نادری نایب رئیس کانون مداحان شهرستان سلسله))
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستم
09900731823



بیانیه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله و تشکل های وابسته به آن (کانون مداحان)به مناسبت بزرگداشت 9 دی

بیانیه اداره تبلیغات اسلامی و تشکلهای وابسته به آن (کانون مداحان، شورای هیئات مذهبی)
به مناسبت بزرگداشت نهم دی ماه


حجت الاسلام موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله
http://uupload.ir/files/j214_%D8%B3%DB%8C%D8%AF_%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF.jpg

اداره تبلیغات اسلامی سلسله  و تشکل های وابسته به آن به مناسبت فرا رسیدن نهم دی ماه بیانیه‌ای صادر کرد.


متن این بیانیه بدین شرح است :



ایران اسلامی بعد از انقلاب شکوهمندش، همواره حوادث تلخ و شیرینی را پشت سر گذاشته است یکی از این حوادث نهم دیماه است که سالروز نمایش بصیرت مردم ایران در برابر فتنه گران و هتاکان به مقام سیدالشهداء (ع) است.روزی که یادآور خشم انقلابی مردم در اعتراض به آنهایی بود که به فرموده امام خمینی (ره) در روز شهادت امام مظلوم ما سوت می زنند و کف می زنند.
روزی که در بیان عظمت آن رهبر معظم انقلاب فرمودند: فتنه 88 تنها آن چیزی نبود که در خیابان دیده شد.یک بیماری ریشه دار بود و حرکت عظیم مردمی لازم داشت که در نهم دیماه مردم بساط فتنه را در هم پیچیدند لذا این روز یک حادثه ماندنی در تاریخ ماست.
 مردم ایران هیچ وقت این فتنه را فراموش نخواهند کرد زیرا روز عزت و افتخار آنان است، به راستی که بصیرت مردم در 9 دی 88 باعث شد که این روز در تاریخ پرشکوه ایران اسلامی جاودانه شود و در حقیقت جایگاه روز 9 دی، کمتر از 22 بهمن ماه نیست بصیرت مردم فهیم و دانشجویان فرهیخته زنان و مردان آگاه و انقلابی ایران اسلامی همواره نقشه های فتنه گران را نقش بر آب می‌کند.
حماسه نهم دی یک بار دیگر ثابت کرد، مردم ایران از بزرگ و کوچک پا در رکاب ولی خدا هستند و با اشاره رهبری، بنیان کفر، نفاق، فتنه و فتنه گری را درهم پیچیده و به خواص بی‌بصیرت چنان درسی می دهند که در تاریخ جاودانه بماند.
بر خلاف تعدادی از خواص این مردم کوچه و بازار بودند که مانند همیشه در صحنه های خطر در میدان دفاع از انقلاب حاضر شده و حماسه 9 دی را آفریده و برای همیشه فتنه سازان و فتنه گران را در زباله دان تاریخ دفن کردند.
مردم صاحبان بی ادعا و مرید انقلاب هستند و مرید خالص و بی ریای رهبری از سنگر مسجد و هیئت الهام گرفته و بصیرت مثال زدنی خود را در صحنه های گوناگون به‌ویژه حماسه نهم دی 88 به رخ دنیا کشیده و با صدای رسا اعلام کردند که گذشت آن زمان که ولی خدا از فرط تنهایی سر‌ در چاه بگذارد و یا در کنج خانه مسموم شود و یا در دنیای پهناور اسلام فقط 70 نفر سرباز جان بر کف در رکاب داشته باشد
 فتنه گران همیشه به فکر آسیب زدن به جمهوری اسلامی ایران و آرمان های امام خمینی (ره) بوده اند اما ملت شریف ایران نشان داده اند که همواره معتقد به آرمانهای انقلاب اسلامی بوده وهستند و با دقت به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش می دهند و با بصیرتی بیش از پیش فتنه های دشمنان را در نطفه خاموش خواهند کرد.
اداره تبلیغات اسلامی سلسله،کانون مداحان ، شورای هیئات مذهبی ،اعضای تشکلهای قرآنی، کانونهای فرهنگی - تبلیغی، و جمعیت بانوان فعال و فرهیخته عرصه فرهنگ دینی با تأسی از منویات مقانم معظم رهبری ضمن تأکید براینکه 9 دی فصل تازه ای از بصیرت را پیش روی مردم ایران گشوده است، در سالروز این حماسه بزرگ که به ملت ولایتمدار ایران اسلامی تعلق دارد بر حفظ و پاسداشت ارزشهای نظام مقدس اسلامی و خون سرخ شهیدان جمهوری اسلامی ایران تأکید می نماید و به همراه تمام مردم فهیم و انقلابی سراسر کشور که فرزندان معنوی حضرت روح الله هستیم بعنوان زنده ترین نسل انقلاب مصمم تر از همیشه با افزایش بصیرت و آگاهی خود با اقتدار به امامان در 9 دی یاد و خاطره حماسه بزرگ آنروز در سال 88 را بازخوانی خواهیم پس باید از فتنه و سرنوشت فتنه گران درس عبرت بگیریم و با بصیرت، آگاهی و هوشیاری فتنه ها را مهار و کنترل کنیم.

(محسن نادری نایب رئیس کانون مداحان شهرستان سلسله)


هم اکنون حضور پر شور مداحان و اعضای کانون مداحان همراه با احاد مردم ولایت مدار سلسله در بزرگداشت حماسه 9 دی

هم اکنون حضور پرشور مداحان و اعضای کانون مداحان در بزرگداشت حماسه 9 دی

هم اکنون حضور پر شور مداحان و اعضای کانون مداحان در معیت ریاست محترم اداره تبلیغات اسلامی حجت الا سلام موسوی و پرسنل آن اداره  در بزرگداشت حماسه 9 دی در الشتر به همراه احاد مردم ولایت مدار و شهید پرور سلسله و مسئولین شهرستان طنین انداز شد . در این مراسم پر شور که ابتدا به صورت راهپیمایی در سطح شهر و سپس در مصلی نماز جمعه حضور به هم رساندند و یک بار دیگر با سر دادن شعار های مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آمریکا ،مرگ بر اسرائیل،مرگ بر ضد ولایت فقیه ،ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ،لبیک یا خامنه ای مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب زدند و یک بار دیگر امادگی خود را برای اطاعت از دستورات و فرامین رهبر خود و ولی امرمسلمین جهان حضرت امام خامنه ای اعلام کردند .لازم به ذکر است در این مراسم با شکوه و پر شور رئیس کانون مداحان هوشنگ دهنویی مسئول سر دادن شعار از ابتدا تا پایان مراسم و نیز محسن نادری نایب رئیس کانون مداحان مسئول پوشش خبری و تدارکات راهپیمایی بودند.


http://uupload.ir/files/uqni_dsc07725.jpg
http://uupload.ir/files/2sh_dsc07726.jpg
http://uupload.ir/files/hu6s_dsc07730.jpg
http://uupload.ir/files/v71s_dsc07744.jpg
http://uupload.ir/files/0p43_dsc07757.jpg
http://uupload.ir/files/8g87_dsc07758.jpg
http://uupload.ir/files/zfds_dsc07751.jpg
http://uupload.ir/files/0568_dsc07781.jpg
http://uupload.ir/files/cmn_dsc07805.jpg
http://uupload.ir/files/zq87_dsc07809.jpg
http://uupload.ir/files/dgy1_dsc07813.jpg
http://uupload.ir/files/kdu_dsc07818.jpg
http://uupload.ir/files/dwdx_dsc07836.jpg
http://uupload.ir/files/ixo8_dsc07842.jpg


((محسن نادری نایب رئیس کانون مداحان شهرستان سلسله))