برگزاری عزاداری به مناسبت سالگرد ارتحال حضزت امام خمینی (ره) و ....

برگزاری عزاداری به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین 15 خرداد در مسجد جامع الشتر
کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین 15 خرداد در مسجد جامع الشتر بعد از نماز مغرب و اشاء مراسم عزاداری برگزار نمودند. در این مراسم امام جمعه فرهیخته و مردمی شهرستان حجت الاسلام ولمسلمین حاج آقای موسوی ،امام جمعه موقت شهرستان حاج آقای صالحی ، حجت الاسلام شاهیوندی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و نماز گزاران در مسجد جامع الشتر حضور داشتند.عزاداری بعد از اقامه نماز مغرب و اشاء با تلاوتی از قرآن مجید آغاز شد در ادمه عزاداران با مداحی مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع) جناب کربلایی علیرضا حسنوند به سوگواری و سینه زنی پرداختند سپس با ایراد سخنرانی امام جمعه موقت شهرستان حاج آقای صالحی مراسم به پایان رسید و از عزاداران با خرما و چای پذیرایی به عمل آمد.






محسن نادری عضو کانون مداحان شهرستان

بر پایی ایستگاه صلواتی به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و شهدای قیام خونین 15 خرداد

                 بر پایی ایستگاه صلواتی و عزاداری در سطح شهر الشتر

کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی شهرستان سلسله با همکاری اداره تبلیغات اسلامی به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و همچنین به یاد شهدای قیام خونین 15 خرداد در مورخ 94/3/14 عصر پنج شنبه در چهار راه مرکزی مقابل مسجد جامعه الشتر مراسم عزاداری بر گزار، همچنین در کنار دسته جات سینه زنی ایستگاه صلواتی بر پا نمودند و از عزاداران آن پیر فرزانه و عموم مردم با توزیع شربت پذیرایی کردند.


xjtj_img_20150604_183224.jpg

lnwb_img_20150604_184738.jpg

1eaq_img_20150604_190609.jpg


محسن نادری عضو کانون مداحان شهرستان


برگزاری جشن میلاد با سعادت امام زمام (عج) در پارک شهید رجایی الشتر

 برگزاری جشن خیابانی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت مهدی(عج) در پارک شهید رجایی الشتر


کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله به مناسبت ولادت با سعادت آقا امام زمان حضرت مهدی (عج) در پارک شهید رجایی الشتر مراسم جشن و شادی بر گزار نمودند.در این مراسم عموم مردم شریف سلسله و مسئولین محترم حضور داشتند . در کنار این جشن بزرگ خیابانی ایستگاه صلواتی توسط کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی بر پا شده بود که با شربت و شیرینی از شرکت کنندگان و دوست داران امام عصر و زمان (عج) پذیرایی به عمل آمد.


http://uupload.ir/files/9cg3_7.png


http://uupload.ir/files/f8c4_8.png


http://uupload.ir/files/e1tq_11.png


محسن نادری عضو کانون مداحان شهرستان

برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام موسی کاظم (ع)

عزاداری دسته جات سینه زنی به مناسبت شهادت زندانی بغداد امام موسی کاظم (ع)
کانون مداحان به مناسبت شهادت زندانی بغداد امام موسی کاظم (ع) هفتمین اختر تابناک امامت و ولایت مراسم سوگواری و عزاداری در سطح شهر الشتر بر پا نمودند. در این عزاداری عموم مردم ولایت مدار و شهید پرور الشتر و همچنین هیئات عزاداری ،مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و .... حضور داشتند. همچنین حجت الاسلام ولمسلمین حاج آقای شاهیوندی سرپرست اداره تبلیغات شهرستان سلسله در جمع عزاداران بودند و ضمنا نهایت همکاری را با کانون مداحان در بر پایی این عزاداری داشتند. لازم به ذکر است با همکاری شورا ایستگاه صلواتی در کنار دسته جات عزاداری بر پا بود و با توزیع شربت از عزاداران و محبان آن امام مظلوم پذیرایی به عمل آمد


hb5f_img_20150514_102215.jpg


octo_img_20150514_101039.jpg


محسن نادری عضو کانون مداحان شهرستان

بر پایی ایستگاه صلواتی به مناسبت شهادت امام موسی کاظم (ع)

                                                      ایستگاه صلواتی

کانون مداحان با همکاری شورای هیئات مذهبی به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع) ایستگاه صلواتی در سطح شهر بر پا نموند. این ایستگاه های صلواتی  در تاریخ 94/2/23 روز چهار شنبه بعد از ظهر و همچنین در روز شهادت امام هفتم مورخ 94/2/24 روز پنج شنبه  همزمان با عزاداری محبان آن حضرت بر پا شدند.



0ygf_img_20150513_184553.jpg

oxha_img_20150514_100254.jpg

octo_img_20150514_101039.jpg


محسن نادری عضو کانون مداحان شهرستان

حضور کانون مداحان و مداحان در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم یمن

حضور کانون مداحان و مداحان در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم یمن همگام با نماز گزارن و مردم شهید پرور الشتر روز جمعه مورخ94/2/18

کانون مداحان و مداحان همگام و همراه با نمازگزارن نماز جمعه مورخ 94/2/18 با حرکت در خیابانها حمایت خود را از مردم مظلوم یمن اعلام نمودند. در این راهپیمایی چشمگیر امام جمعه محترم و فرهیخته شهرستان سلسله حاج آقا شاهیوندی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و مسئولین و مدیران ادارات حضور داشتند.


 

http://uupload.ir/files/xrdz_10.jpg


http://uupload.ir/files/hf8g_11111111111111111.jpg

http://uupload.ir/files/e1bq_14.jpg

   محسن نادری عضو کانون مداحان شهرستان

نشست با معاونت محترم فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان

        نشست کانون مداحان ،شورای هیئات مذهبی در معیت سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله با                                          معاونت محترم فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان.


پنج شنبه مورخ 94/2/17 سرپرست اداره تبلیغات اسلامی حاج آقا شاهیوندی به همراه رئیس شورای هیئات مذهبی جناب آقای احمد امیری و دو تن از اعضای کانون مداحان شهرستان سلسله آقایان هوشنگ دهنویی و محسن نادری با معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان جناب حجت الاسلام ولمسلمین حاج آقای غلامی در محل اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان نشستی داشتند.در این جلسه حجت الاسلام ولمسلمین حاج آقا شاهیوندی شمه ای از فعالیت های کانون مداحان در چند ماه اخیر و شورای هیئات مذهبی را خدمت ایشان ارائه دادند. وی افزودند فعالیتهای تبلیغاتی احتیاج به حمایت های مالی از طرف سازمان دارد و خواستار تامین بودجه برای اداره ،کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی شدند ایشان همچنین حضور روحانیون در کلاس های آموزشی مداحان ،هیئت های عزاداری و مراسمات را امری ضروری دانستند.در ادامه ی این نشست حجت الاسلام غلامی ضمن تقدیر و تشکر و تمجید از زحمات کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی و قدر دانی از زحمات حاج آقای شاهیوندی و حمایت ایشان از کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی فرمودند که در سال 94 ردیف بودجه برای فعالیت در این دو حوضه در نظر گرفته میشود ولی نباید نقش آنها کم رنگ شود همچنین تشکیل کلاس ها و کارگاه های آموزشی در سال جاری در برنامه کار کانون و شورا قرار بگیرد.


5fsy_img_20150507_093155.jpg


afl8_img_20150507_091312.jpg


محسن نادری عضو کانون مداحان شهرستان




دیدار سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ، کانون مداحان وشورای هیئات مذهبی شهرستان سلسله ...

دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی ، کانون مداحان وشورای هیئات مذهبی شهرستان سلسله با مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان

در تاریخ 94/2/17 کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی شهرستان سلسله در معیت سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با حجت الاسلام ولمسلمین محدوی دیدار و جلسه ای داشتند. در این جلسه حاج آقا محدوی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان ضمن قدر دانی از فعالیت های چشم گیر کانون مداحان این دوره در این چند ماهه، خواستار توجه ویژه در این حوضه گردید. وی اعزام مبلغان دینی،شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان را چشم و چراغ سازمان تبلیغات اسلامی دانست و گفتند که بزرگترین تشکل های مردمی همین هیئات و دسته جات عزاداری هستند.ایشان در خصوص برنامه های کانون مداحان و شورا هیئات افزودند این دو معقوله اساسی نیازمند توجه بیشترند زیرا هردو جنبه مردمی دارند تا دولتی و کارشان هدایتی است نه نظارتی و بیشتر با پشتوانه مردمی حرکت میکنند و همین بحث مردمی بودن است که شاکله و شیرازه اصلی آنرا در دل مردم حفظ کرده.....حجت الاسلام ولمسلمین محدوی در ادامه ارزش کار کانون مداحان و مداحان را ستودنی دانست و خواستار آموزشهای بیشتر در این حوضه شد همچنین در بحث آموزش ،اردوهای زیارتی ،همایشهاو گرد همایی ها  برای کانون مداحان و شورای هیئات تاکید داشتند. در ادامه این جلسه حاج آقا شاهیوندی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ضمن ارائه عملکرد یک ساله این اداره و همچنین فعالیت های کانون مداحان و شورای هیئات به کم و کاستی های این حوضه اشاره کرد و خواستار توجه و عنایت ویژه مسئولین شد و افزودند برای پیشرفت هر چه بیشتر کار و تشکیل کلاسها و کار گاههای آموزشی خواستار تامین بودجه لازم هستیم زیرا کار تبلیغی نیاز به بودجه و حمایت مالی دارد.در پایان هوشنگ دهنویی و محسن نادری از اعضای کانون مداحان و احمد امیری از شورای هیئات مذهبی نظرات و راهکارها و پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه دادند. 


vuyo_img_20150507_115121.jpg


dsmf_img_20150507_112348.jpg


محسن نادری عضو کانون مداحان شهرستان