بر پایی ایستگاه صلواتی به مناسبت 22 بهمن

ایستگاه صلواتی

امروز دوشنبه مورخ 1397/11/22 اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله با همکاری کانون مداحان و شعرای آئینی و شورای هیئات مذهبی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایستگاه صلواتی بر پا نمودند.


http://www.upsara.com/images/suzi_dsc00946.jpg
http://www.upsara.com/images/6p2k_dsc00961.jpg
http://www.upsara.com/images/29cd_dsc00952.jpg
http://www.upsara.com/images/gl65_dsc00941.jpg
http://www.upsara.com/images/izfh_dsc00940.jpg
http://www.upsara.com/images/stnk_dsc00939.jpg
http://www.upsara.com/images/lcpj_dsc00942.jpg
http://www.upsara.com/images/j00e_dsc00968.jpg
http://www.upsara.com/images/2ifv_dsc00969.jpg
http://www.upsara.com/images/a5ee_dsc00970.jpg

محسن نادری نوکر خادمان ابا عبد الله الحسین(ع)

راهپیمایی 22 بهمن و حضور هیئات و مداحان در این راهپیمایی

راهپیمایی 22 بهمن
امروز دوشنبه مورخ 1397/11/22 حضور چشمگیر مردم ولایت مدار و شهید پرور سلسله در راهپیمایی 22 بهمن 1397 حماسه ای دیگر را در تاریخ زرین انقلاب اسلامی ثبت کرد .لازم به ذکر است در این راهپیمایی حجت الاسلام موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی و پرسنل آن اداره ،روحانیت معظم، اعضای کانون مداحان و شعرای آئینی و مداحان حضور داشتند و به فرمان ولی امر مسلمین جهان رهبر عظیم شان خود حضرت امام خامنه ای مشت محکم دیگری بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب زدند.


http://www.upsara.com/images/7j4e_dsc00886.jpg
http://www.upsara.com/images/m1k9_dsc00887.jpg
http://www.upsara.com/images/bb39_dsc00890.jpg
http://www.upsara.com/images/u27p_dsc00908.jpg
http://www.upsara.com/images/sfac_dsc00926.jpg
http://www.upsara.com/images/qixg_dsc00920.jpg
http://www.upsara.com/images/r360_dsc00931.jpg
http://www.upsara.com/images/0jg9_dsc00937.jpg
http://www.upsara.com/images/yg8r_dsc00910.jpg
http://www.upsara.com/images/rb2g_dsc00913.jpg
http://www.upsara.com/images/y2wu_dsc00916.jpg
http://www.upsara.com/images/w24c_dsc00918.jpg



محسن نادری نوکر خادمان ابا عبد الله الحسین(ع)


مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س)

بر پایی مراسم عزاداری به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س)
اداره تبلیغات اسلامی با همکاری شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان به مناسبت سالروز شهادت حضزت فاطمه زهرا (س) در مسجد جامعه شهرستان سلسله مراسم عزاداری بر پا نمودند . در این مراسم  مداحان اهل البیت عصمت و طهارت با مداحی به یاد مظلومیت  آن حضرت به مداحی و روضه خوانی پرداخته و عزاداران و دلسوخته گان حضرت زهرا (س)بر سر و سینه زدند و به یاد جگر گوشه پیامبر گریستند.در پایان حجت الاسلام موسوی ریاست محترم اداره تبلیغات اسلامی گوشه ای از مظلومیت های آن حضرت را عنوان نموده و با روضه خوانی خود دل محبان بی بی فاطمه زهرا (س)شکستند .


http://uupload.ir/files/0ljh_photo_۲۰۱۹-۰۲-۰۹_۱۲-۵۱-۵۹.jpg
http://uupload.ir/files/jaku_photo_۲۰۱۹-۰۲-۰۹_۱۲-۳۸-۰۷.jpg
http://uupload.ir/files/dn07_photo_۲۰۱۹-۰۲-۰۹_۱۲-۳۸-۰۴.jpg
http://uupload.ir/files/cxf3_photo_۲۰۱۹-۰۲-۰۹_۱۲-۳۷-۳۶.jpg
http://uupload.ir/files/8zyl_photo_۲۰۱۹-۰۲-۰۹_۱۲-۳۷-۳۰.jpg

محسن نادری نوکر خادمان ابا عبد الله الحسین (ع)

پویش نصب پرچم به مناسبت چهل سالگی انقلاب

پویش نصب پرچم به مناسبت



چهل سالگی انقلاب اسلامی



پویش مردمی نصب پرچم حرکتی است که به مناسبت چهلمین فجر انقلاب از عموم هموطنان دعوت به نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌کند.








به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، پویش نصب پرچم در دهه فجر براساس فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که عنوان داشتند:« در هفته انقلاب جشن بگیرید و آذین بندی کنید. اگر می‌خواهید برق مصرف نکنید و چراغ روشن نکنید، که کار خوبی هم هست از هنر استفاده کنید. کاغذها و پرچم‌ها را بر سردر هر خانه‌ای بزنید. پرچم جمهوری اسلامی را در سرتاسر شهرها و روستاها به اهتزاز در بیاورید». شکل گرفته است.


به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی پویشی راه‌اندازی شده تا به همت مردم در شهرها؛ روستاها، محله، کوچه و... پرچم کشورمان را به اهتزار درآورد تا در این برهه حساس از تاریخ که همه استبداد فکرش را هم نمی‌کرد انقلاب ما چهل‌ساله شود نشان دهد که نه تنها که انقلاب پابرجاست بلکه باصلابت‌تر از همیشه به سمت اهدافش در حرکت است و در این راستا مردم با قدرت پشت انقلاب و اسلام ایستاده و خواهند ایستاد. هموطنان می توانند از هر طریق ممکن اقدام به تهیه پرچم کرده و آن را در مکان مورد نظرشان نصب کنند.علاقه‌مندان برای خرید پرچم می‌توانند از طریق سامانه #۴۰*۷۸۰* و #۱۶۲*۳* اقدام کنند و سفارش دهند؛ سپس مرسولات در کمترین زمان ممکن از طریق پست در اختیار هموطنان قرار می‌گیرد. پرچم‌ها در پایین‌ترین قیمت و بهترین کیفیت توسط ۶ تولیدکننده داخلی تولید شده و در این پویش توزیع خواهد شد. گفتنی است، هموطنانی که در این پویش شرکت می‌کنند می‌توانند از پرچم‌آرایی فیلم و عکس تهیه و به سایت parchamema.ir ارسال کنند همچنین به قید غرعه به نفر اول یک جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی و به ۴۰ نفر جایزه ۵ میلیون ریالی و به صد نفر جایزه ۲ میلیون ریالی تعلق خواهد گرفت.



((روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی))



نشست شعر فجر فاطمی (س) با حضور تشکلهای دینی،شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان

نشست شعر فجر فاطمی(س)
امروز چهار شنبه مورخ 1397/11/17 نشست  شعر فجر فاطمی (س)با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی،تشکلهای دینی،شورای هیئات مذهبی ،اعضای کانون مداحان و شعرای آئینی،شاعران آئینی برجسته شهرستان سلسله و سرپرستان محترم هیئات مذهبی به همراه مداحان هیئات در محل سالن اجتماعات الغدیر فرمانداری شهرستان با همکاری اداره تبلیغات اسلامی،شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان و شاعران آئینی برگزار گردید.در این نشست بعد از تلاوت آیات دلنشین قرآن حجت الا سلام موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی ضمن خیر مقدم به حاضرین به ایراد سخنرانی پرداخت .حجت الا سلام موسوی مطالبی در مورد دست آوردهای انقلاب اسلامی و دهه فجر عرض داشت سپس با توجه به متقارن شدن دهه فجر با ایام فاطمیه در مورد زندگی بی بی فاطمه زهرا(س)و مظلومیت آن حضرت نیز مطالبی عنوان نمود.در ادامه شاعران آئینی  و مداحان در وصف آن حضرت به شعر خوانی و مداحی پرداختند و  حاضرین در این نشست به یاد مظلومیت آن حضرت گریستند.لازم به ذکر است در پایان مراسم به قید قرعه به ده نفر از حاضرین در این نشست جوایزی اهدا گردید.


http://www.upsara.com/images/9tl1_dsc00741.jpg
http://www.upsara.com/images/tiqp_dsc00753.jpg
http://www.upsara.com/images/dllw_dsc00760.jpg
http://www.upsara.com/images/3gv8_dsc00762.jpg
http://www.upsara.com/images/g13b_dsc00767.jpg
http://www.upsara.com/images/9lrq_dsc00781.jpg
http://www.upsara.com/images/pao2_dsc00786.jpg
http://www.upsara.com/images/gb7n_dsc00798.jpg
http://www.upsara.com/images/34gs_dsc00803.jpg
http://www.upsara.com/images/581i_dsc00808.jpg
http://www.upsara.com/images/kwll_dsc00831.jpg
http://www.upsara.com/images/w8z2_dsc00817.jpg
http://www.upsara.com/images/s5tj_dsc00829.jpg
http://www.upsara.com/images/h6iy_dsc00840.jpg


محسن نادری نوکر خادمان ابا عبد الله الحسین (ع)

صحبتهای محسن نادری در رابطه با تقارن دهه فجر با ایام سوگواری حضرت زهرا


مداحان نسبت به موضع‌گیری‌های خود هوشیار باشند



 مداحان ما باید در برنامه‌ها و تریبون های خود نسبت به موضع‌گیری‌هایشان 

هوشیار بوده و بهترین موضع‌گیری را داشته باشند.




http://www.upsara.com/images/t7kl_%D8%B9%DA%A9%D8%B3_%D8%A7%D8%AA%D8%A7%D9%82_%DA%A9%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%86.jpg




به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله محسن نادری نایب رئیس کانون مداحان امروز در گفت‌وگو با بخش خبری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله  در خصوص تقارن ایام فاطمیه با دهه فجر گفت: این یک اتفاق الهی است که دهه فجر با ایام شهادت حضرت زهرا متقارن شده و باید آن را فجر فاطمی  نامید.



وی افزود: مسلماً یکی از پایگاه‌های فرهنگی نظام، هیأت‌ها هستند که در زمینه فرهنگی نقش بسیار مهمی دارند  و امید وارم که مداحان  در ایام فاطمیه در هیأت‌ها ایفای نقش کنند.


نادری بیان کرد: به علت تقارن ایام فاطمیه با دهه فجر، وظیفه همه ما است که دستاوردهای نظام، نعمت ولایت فقیه، هوشیاری و بصیرت‌افزایی مخاطبان خود قدم‌هایی موثر برداریم.


وی ادامه داد: در این زمینه سوالاتی نیز مطرح می‌شود که برنامه‌های ایام فاطمیه از چه روزی شروع می‌شود و محتوای جشن دهه فجر با ایام فاطمیه چگونه جمع می‌شود که در سوالاتی که از مراجع و به خصوص مقام معظم رهبری شده حضرت آقا فرمودند  روزهای هفدهم تا بیست‌و‌یکم به عنوان ایام عزاداری اعلام شده است و غروب روز بیست‌و یکم المان‌های عزاداری از سطح شهر جمع‌آوری شده و محیای راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن می‌شویم.


نادری با بیان اینکه مداحان ما باید در برنامه‌ها و تریبون‌های خود نسبت به موضع‌گیری‌هایشان هوشیار  بوده و بهترین  موضع‌گیری را داشته باشند، خاطرنشان کرد: تلفیق فجر فاطمی عنوانی است که برای این ایام در نظر گرفته شده و برنامه‌های عزاداری هیچ منافاتی با بیان دستاوردهای انقلاب ندارد.

در پایان نادری به نمایندگی از کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی از زحمات و همکاری های پرسنل اداره تبلیغات بخصوص ریاست محترم اداره تبلیغات اسلامی حجت الاسلام موسوی تشکر و قدر دانی نمود و عنوان داشت همه این عزیزان حتی در ساعات غیر اداری همراه و همگام  کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی در همه مناسبت ها و برنامه ها بوده اند.


تبریک سالروز ورود امام خمینی به میهن و شکستن استکبار و فرار شاه

امام آمد
بازگشت امام خمینی به میهن و آغاز دهه فجر

نتیجه تصویری برای عکس نوشته ورود امام خمینی به ایران


دهه فجر -دههٔ فجر انقلاب اسلامی به روزهای ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ گفته می‌شود که طی آن آیت الله خمینی بعد از تبعید پانزده ساله در دوازدهم بهمن سال ۱۳۵۷ به ایران وارد و در نهایت با اعلام بی‌طرفی ارتش شاهنشاهی، سلطنت پهلوی در بیست و دوم بهمن ماه منقرض شد و انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.

 



ا گسترش قیام مردم و خروج شاه از ایران، شاپور بختیار به عنوان آخرین و تنها امید رژیم پهلوی و سردمداران غربی پشتیبان این رژیم، به عنوان نخست وزیر باقی مانده بود. در طرف مقابل تظاهرات مردم هر روز پر شورتر و مصمم‌تر می‌شد و شعار استقلال،‌ آزادی، جمهوری اسلامی بعنوان اصلی ترین خواسته مردم در نهضت انقلابی به رهبری امام خمینی مطرح می‌شد.

 

امام خمینی که شرط ورود خود را به کشور، خروج شاه، اعلام کرده بودند، با فرار شاه در 26 دی 1357، تصمیم به بازگشت گرفتند. قرار بود این رجعت تاریخی در روز پنجشنبه پنجم بهمن 1357 انجام گیرد اما بختیار، با بستن فرودگاه ها مانع از انجام این امر شد. با انتشار خبر بسته شدن فرودگاهها، مردم خشمگین به خیابان ها ریخته و با تحصن و شعارهای کوبنده، دولت بختیار را تحت فشار شدیدی قرار دادند.


در همین زمان رئیس شورای سلطنت، سید جلال تهرانی،‌ در پاریس ضمن استعفا خدمت امام، اعلام کرد که شورای سلطنت غیر قانونی است. سرانجام، تحصن‌ها و تظاهرات عظیم مردم بختیار را مجبور کرد،‌ فرودگاه ها را باز کند. کارکنان اعتصابی تلویزیون اعلام کردند برای ضبط و پخش مستقیم مراسم آماده‌اند. فرودگاه مهرآباد آماده استقبال از پرواز انقلاب بود.

 

روز 12 بهمن 1357، پرشکوه ترین استقبال تاریخی رقم خورد و هواپیمای ایرفرانس در حوالی ساعت 9 صبح در فرودگاه مهرآباد نشست و حضرت امام، با قلبی آرام و مطمئن پس از 15 سال هجرت، پا به خاک میهن اسلامی گذاشتند.


صدها خبرنگار و عکاس و فیلمبردار به ثبت این رویداد تاریخی پرداختند. جمعیت استقبال کننده در طول 33 کیلومتر از فرودگاه امام تا بهشت زهرا که مقصد بعدی امام بود. بین 4 تا 8 میلیون نفر تخمین زده می‌شد. امام از فرودگاه مستقیما به بهشت زهرا رفتند و ضمن ادای احترام به شهدای انقلاب اسلامی، سخنرانی تاریخی خود را در آنجا ایراد کردند.

 

در این سخنرانی امام نخست وزیری شاپور بختیار را غیر قانونی اعلام کرده و فرمودند: «من به پشتیبانی این ملت دولت تعیین می‌کنم.»‌ بدین ترتیب از ورود امام ده روز تاریخی که بعدها دهه فجر انقلاب اسلامی نام گرفت، سپری شد تا طومار رژیم پهلوی و 2500 سال استبداد شاهنشاهی برای همیشه در هم تنیده شود.



محسن نادری نایب رئیس کانون مداحان شهرستان سلسله

تاکید رئیس اداره تبلیغات اسلامی حجت الاسلام موسوی برای پاسداشت فجر آفرینان



تاکید رئیس اداره تبلیغات اسلامی حجت الاسلام موسوی



به تمام تشکلهای مذهبی برای پاسداشت خون شهدا و فجر فاطمی




http://www.upsara.com/images/hurx_%D8%B3%DB%8C%D8%AF_%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF.jpg




سلام بر فجر انقلاب


سلام بر فجر فاطمی



سلام برتو ای مطلع فجر! ای سپیده سحر، ای انفجار نور، خوش‏آمدی.

======================


دهه فجر، خوش آمدی که با مقدمت، عطرآزادی به جای بوی باروت در فضای‏میهن اسلامی‏مان پیچید. قفس‏ها شکسته شد و نفس‏ها از زندان سینه‏ هارهایی یافت.

======================


دهه فجر، خوش آمدی که با آمدنت، سوز و سرما از شهرو دیارمان‏گریخت، برفهای بهمن با حرارت ایمان و اخلاص، آب حیات شد.

======================


فجرآزادی! خوش آمدی که آمدنت، شرنگ مرگ به کام شاهان ریخت،سلطه را به قبرستان سلطنت‏سپرد، کنگره‏های قصر استکبار را فروریخت.




برای اینکه مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب و اسلام بزنیم و یک بار دیگر به همه دنیا ثابت کنیم تا آخرین قطره خون پای این انقلاب ایستاده ایم و گوش به فرمان رهبر خود ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای  هستیم تا نهضت امام خمینی را حفظ کنیم لذا  از شورای هیئات مذهبی ،کانون مداحان ،کانونهای فرهنگی تبلیغی ؛تمام تشکلهای اسلامی ،خانه های قرانی انتظار میرود تمام تلاش خود را برای پاسداشت خون شهدا و دهه فجر  به کار بگیرند.



محسن نادری نوکر خادمان ابا عبد الله الحسین (ع)