پیام تبریک محسن نادری نایب رئیس کانون مداحان به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی

سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی مبارک باد

پیام تبریک محسن نادری نایب رئیس کانون مداحان (سلسله)



آرم سازمان تبلیغات


((بسم الله الرحمن الرحیم))

الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَیَخْشَوْنَهُ وَلَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ وَکَفَى بِاللَّهِ حَسِیبا/  آیه ۳۹سوره مبارکه احزاب

تبلیغات اسلامی در عین برقراری رابطه دو سویه میان مبلّغ و مخاطب، از طریق عملکرد و رفتار مبلّغانش، تعریف می‌شود. شیوه‌های تبلیغ دینی که در رأس آن اخلاق و رفتار صالح قرار دارد، با شیوه‌های تبلیغات غربی تفاوت بسیار اساسی دارد؛ چرا که در تبلیغات اسلامی، اخلاص، تقرّب الهی و نیّت صادقانه از اصول اجتناب‌ناپذیر و ضروری است. بی‌تردید مقوله تبلیغ اسلام و حرکت در مسیر توسعه فرهنگ دینی پیمودن راهی بزرگ و در عین حال پر مسئولیت است.

محسن نادری نایب رئیس کانون مداحان شهرستان سلسله فرارسیدن اول تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی بر مبلغان دین و حافظان سنگر فرهنگ اسلامی فرصتی نیکو است تا بیش از پیش همت خود را بر شناساندن گوهر اصیل معرفت حق مصروف بدارند و در گشایش هر چه بیشتر مسیر توسعه فرهنگ دینی سعی بلیغ نمایند.


محسن نادری نایب رئیس کانون مداحان از طرف خود و اعضای کانون مداحان شهرستان سلسله اول تیرماه سالگرد صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال 1360  مبنی بر تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی را به یکا‌یک ملت ایران و به‌خصوص مبلغان عزیز در سراسر ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده، عزت روزافزون اسلام و اعتلای مسلمانان را در اقصی نقاط جهان از خداوند منان مسئلت می‌دارد.»



آرم سازمان تبلیغات

(محسن نادری نایب رئیس کانون مداحان شهرستان سلسله)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.