صحبتهای محسن نادری در رابطه با تقارن دهه فجر با ایام سوگواری حضرت زهرا


مداحان نسبت به موضع‌گیری‌های خود هوشیار باشند



 مداحان ما باید در برنامه‌ها و تریبون های خود نسبت به موضع‌گیری‌هایشان 

هوشیار بوده و بهترین موضع‌گیری را داشته باشند.




http://www.upsara.com/images/t7kl_%D8%B9%DA%A9%D8%B3_%D8%A7%D8%AA%D8%A7%D9%82_%DA%A9%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%86.jpg




به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله محسن نادری نایب رئیس کانون مداحان امروز در گفت‌وگو با بخش خبری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله  در خصوص تقارن ایام فاطمیه با دهه فجر گفت: این یک اتفاق الهی است که دهه فجر با ایام شهادت حضرت زهرا متقارن شده و باید آن را فجر فاطمی  نامید.



وی افزود: مسلماً یکی از پایگاه‌های فرهنگی نظام، هیأت‌ها هستند که در زمینه فرهنگی نقش بسیار مهمی دارند  و امید وارم که مداحان  در ایام فاطمیه در هیأت‌ها ایفای نقش کنند.


نادری بیان کرد: به علت تقارن ایام فاطمیه با دهه فجر، وظیفه همه ما است که دستاوردهای نظام، نعمت ولایت فقیه، هوشیاری و بصیرت‌افزایی مخاطبان خود قدم‌هایی موثر برداریم.


وی ادامه داد: در این زمینه سوالاتی نیز مطرح می‌شود که برنامه‌های ایام فاطمیه از چه روزی شروع می‌شود و محتوای جشن دهه فجر با ایام فاطمیه چگونه جمع می‌شود که در سوالاتی که از مراجع و به خصوص مقام معظم رهبری شده حضرت آقا فرمودند  روزهای هفدهم تا بیست‌و‌یکم به عنوان ایام عزاداری اعلام شده است و غروب روز بیست‌و یکم المان‌های عزاداری از سطح شهر جمع‌آوری شده و محیای راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن می‌شویم.


نادری با بیان اینکه مداحان ما باید در برنامه‌ها و تریبون‌های خود نسبت به موضع‌گیری‌هایشان هوشیار  بوده و بهترین  موضع‌گیری را داشته باشند، خاطرنشان کرد: تلفیق فجر فاطمی عنوانی است که برای این ایام در نظر گرفته شده و برنامه‌های عزاداری هیچ منافاتی با بیان دستاوردهای انقلاب ندارد.

در پایان نادری به نمایندگی از کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی از زحمات و همکاری های پرسنل اداره تبلیغات بخصوص ریاست محترم اداره تبلیغات اسلامی حجت الاسلام موسوی تشکر و قدر دانی نمود و عنوان داشت همه این عزیزان حتی در ساعات غیر اداری همراه و همگام  کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی در همه مناسبت ها و برنامه ها بوده اند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.